Sista Watchmen länken, jag lovar!

5 mars, 2009 at 20:44 (Film, Serier) ()

Jag hade inte tänkt hålla på att länka till allt möjligt annat från den här bloggen, men det är då själva tusan vad många roliga saker som poppar upp i samband med Watchmen-filmen. Föga överraskande verkar det finnas en extremt stark korrelation mellan Watchmen-fans och dator-geeks som nu får chansen att vara hur nördiga som helst. Och jag vet vad jag talar om, eftersom jag själv passar finfint in på den beskrivningen :-D

Dagens länk: Saturday morning-versionen (film-länken är uppe t.h.)

Och nu tror jag det är slut med Watchmen-länkar, och jag hoppas att jag ska kunna koncentrera mig på recensionerna…

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 182 andra följare