Urk

Postat den

Mina kära kollegor på jobbet har slutligen lyckats smitta mig med vinterkräksjukan. Blä. Alldeles för trött för att läsa någonting eller för att skriva någonting längre.

Så istället tänkte  jag bara länka till en av artiklarna jag skrivit för Komika om en serie som ligger mig mycket varmt om hjärtat: Yokohama Kaidashi Kikou med ett provutdrag här. Efter att ha läst artikeln är det bara att ge sig ut på nätet och ladda ner serien; ni kommer inte ångra er.

Nu ska jag sova, om inte den stora vita porslinsguden pockar på uppmärksamhet.

Kommentera

