What the…?!? Nagraj

Postat den

Ingen recension idag för jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga om Nagraj Vs. Shakoora The Magician. Jag fick en länk till en bild i serien, såg den och tänkte ”Vad i…?”, och letade sen upp hela serien. Min förvåning/förtjusning blev inte mindre efter att ha läst den.

Inga fler ord; här är länken till serien ifråga, enligt Wikipedia den mest framgångsrika indiska superhjälten av dem alla: Nagraj!

»

  1. Trifektan bisarr skurk/ styltigt manus/ brutal bestraffning får mig att tänka på Fletcher Hanks, även om om Nagraj inte är fullt så mäktig eller kreativt brutal som Hanks superhjältar tenderar vara. Annars var ju det här ett trevligt sätt att inleda veckan på.

    Gilla

  2. Fletcher Hanks tänkte jag också på; serien har något av samma egendomliga brist på spänning i normal mening som Hanks serier, men Hanks är snäppet bisarrare. 🙂

    Gilla

Kommentera

