Releaseparty för Svinet

Postat den

Igår var det releaseparty på Hallongrottan för Åsa Grennvalls nya bok Svinet efter signering hos Staffars på eftermiddagen (jag fick en trevlig teckning i min kopia där). Det var knökfullt inne i lokalen där Grennvall blev intervjuad av Bitte Andersson och själv fick jag stå och försöka höra vad som sades i rummet bredvid. Men det var inte så illa för godisskålar + minibar fanns i det rummet; det största problem var nog när godispappret prasslade för då gick det inte att urskilja orden från rummet bredvid 🙂

En mycket bra tillställning var det, och lyssnare verkade alla vara både intresserade och insatta i Grennvalls tidigare böcker. Själv ser jag fram mot att läsa Svinet nu i helgen, och återkommer såklart med mina tankar lite senare.

Kommentera

