En smula öde här…

Postat den

…pga att jag är lite upptagen med annat. Men om några dagar borde jag ha tid att skriva igen; läser gör jag fortfarande så vad jag kommer skriva om då lär bli avslutningen på Valhall, Y – The Last Man,Transmetropolitan, och en del nya serier jag skaffade i veckan. Stay tuned! 🙂

»

  1. Ah, jag ger upp, du måste lämna tillbaka Cuckoo isf!
    Inte för att det är bråttom med den—Am fick tjocka Bone-samlingen av mig—men du verkar ju aldrig komma till den!

    Gilla

  2. Cuckoo = Ligger pa nattduksbordet, nästan klar. Glömde den bara i recensionssammanhang, lovar!

    Gilla

  3. Bone, ja den är bra! Har däremot inte riktigt bestämt mig om jag gillar hans nya serie, Rasl.

    Gilla

  4. Det är inte så att du måste eller ens ska recensera den, jag har bara blivit förvirrad över din läsordning.

    Rasl: Nja, av de få sidor som Simon visat mig hittills tycker jag att det är bra mycket bättre än Bone. Vi får väl se när jag läst några kapitel.

    Gilla

  5. Jag läste nyligen om första RASL-boken innan jag kastar mig över del två som just dök upp, och baske mig var den inte lite bättre andra gången! Ska bli riktigt kul läsa del två för att se vad som händer.

    Gilla

Kommentera

