400 inlägg…

Postat den

…blev det visst i och med Lille prinsen-recensionen tidigare idag. Det råkade jag precis se i Admin-panelen för bloggen, och för att småfira det blir det en bild med två favoritsaker: Kräftor (mmmm!) och Yotsuba (bäst!) 😀

Mot 400 till!

»

  1. Grattis! Själv har jag inte ens nått 100 ännu. Jag tror att dagens inlägg var #89. Men jag bloggar för sporadiskt för att komma upp i samma imponerande antal som du. *gör vågen*

    Gilla

  2. Får man göra vågen tillbaka? Jag är lite dålig på att skriva längre inlägg så därför är det alltid lika kul när någon annan gör det, som exempelvis ditt utmärkta inlägg om kvinnliga läsare och superhjältar (för den som inte följer Momijis blogg, klicka på namnet härovan eller länken till Mangläsaren t.h. för artiklar om manga men även superhjältar, och en mycket fascinerande vinkling på superhjälteläsandet från en läsare som kommer från mangahållet ursprungligen).

    Gilla

  3. Tack! Fast jag skriver nog lite för långa artiklar, det kan faktiskt ta upp till 6 månader att orka göra klart dem om de blir för långa och oöverskådliga. Jag imponeras personligen mer av din förmåga att uppdatera bloggen regelbundet och täcka in så många olika ämnen, genrer och ursprungsländer. Fast det viktiga är väl i slutändan att alla som bloggar har någorlunda olika perspektiv och angreppspunkter. Det blir mer intressant så.

    Gilla

Kommentera

