Yes!

Postat den

Kotonoba Drive - 01

Ingen recension, bara ett Tips och ett Hurra!: Hitoshi Ashinano har startat en ny serie efter den (ganska) nyligen avslutade Kabu no Isaki, och fangruppen Roselia Scanlations har redan plockat upp serien och släppte första kapitlet för några dagar sedan 🙂

Såklart skulle jag allra helst se en officiell engelsk översättning men jag har helt gett upp hoppet om att någonsin få se en Ashinano-serie på engelska så därför tar jag mig friheten att länka till scanlationen av just de här serierna.

Nu ser jag fram emot att det kommer ta typ ett år innan jag förstår vad för miljö och värld serien utspelar sig i, och sedan några år till innan jag lärt känna personerna bra. En plågsam men njutningsfylld väntan, med andra ord!

Kotonoba Drive - 02

»

  1. Kotonoba Drive alltså! Hoppas det blir en lagom manga för mig. Jag vet inte vad Kotonoba betyder. Jag söker lite på コトノバ och hittar vad som verkar vara ett möbelföretag.

    Gilla

  2. Jag gillade det!

    Gilla

  3. Efter hela 20 sidor är det svårt att säga mycket, men jag kommer vara löjligt förväntansfull ändå 🙂

    Gilla

  4. Yes yes yes… När/om jag lär mig japanska ska jag översätta hela YKK och ge ut den på svenska! HA! 😉

    Gilla

  5. Om du gör det lovar jag att jag kommer köpa den 😀

    Gilla

Kommentera

