Administrationsursäkt

Postat den

Jag har precis märkt att av någon anledning så fungerar inte alltid mina notifieringar när någon postar en kommentar så det finns flera stycken jag inte sett den senaste månaden. Så om ni kommenterat någonting och sen lite surt undrat varför det inte blev någon respons från mig så kan det vara för att jag inte sett den. Eller så var det kommentaren i sig som jag undvek… 😉

Hur som helst, jag ska se om jag kan fixa så att mina notifieringar alltid fungerar; ibland funkar det, ibland inte. Som allting annat, typ!

Ett svar »

  1. Den enklaste lösningen är att prenumerera på din egen RSS för kommentarer. Kram

    Gilla

Kommentera

