Statusuppdatering

Postat den

Fortfarande på resande fot, och nu kommer det bli en vecka antagligen helt utan internet…

Så recensioner blir det nog tyvärr ont om. Men när jag väl är hemma kommer det nog bli desto flera; jag vet att det dykt upp en stor hög av serier att läsa. Bland annat: Två nya album från Ordbilder, första volymen av Don Rosas serier på engelska, nya volymer av både Juliet Jones & Mary Perkins, Kerascoëts Beauty, Charles Burns Sugar Skull, mer Vinland Saga, med mera, med mera. Med andra ord, massa trevlig läsning!

Men för min del blir det alltså bara lite digitalt närmaste tiden. Jag har snart läst klart Kimagure Orange Road, en trevlig romantik-manga från 80-talet (tror jag), och så håller jag på att plöja igenom Ellery Queen-romanerna kronologiskt från början (har hittills inte lyckats avslöja mördaren innan Queen). Så signing off för en vecka. Om nu inte internet visar sig finnas trots allt 🙂

Kommentera

