Ny design

Postat den

Ok, jag gillade mitt gamla WordPress-tema men det hade en nackdel: Bredden var fixerad till 495 punkter och det har alltid känts som lite för smalt för en del seriesidor. Så nu provar jag ett annat, bredare, tema. Inte riktigt lika snyggt tycker jag men jag ska se om det går att anpassa lite mer (som kanske märks tycker jag om teman som inte har kritvit bakgrund till texten, men eftersom de flesta WordPress-temana har det så kanske jag kommer ta ett sånt ändå…).

Så det kanske blir fler ändringar av utseendet, vi får se!

Kommentera

