Digital sommarläsning: Intro

Postat den

Semester igen, och  den här gången utan nedpackad fysisk läsning -> som lite omväxling tänkte jag ta och skriva några mycket korta ord om vad jag än läser i serieväg, även om det inte är något jag skulle skriva om i vanliga fall; kanske inte blir så mycket läst alls så bäst att se till att skriva om det lilla jag läser. Men mtp temperaturer på +35 och uppåt här så kanske det blir några dagar utan något skrivet, medan jag istället ligger och flämtar i vattnet 😉

Ikväll alltför trött efter resan (plus att jag inte vant mig vid temperaturen ännu vilket ockå gör mig trött), så: Jag hör av mig i morgon!

Kommentera

