1000

Postat den

1000 inlägg och 7 år (sånär som på någon vecka) är det nu sen jag startade den här bloggen; woohoo! Ärligt talat hade jag nog aldrig trott att jag skulle fortsätta så länge, och att jag över huvud taget skulle kunna skriva om (cirka) 1000 serier; visst gillar jag att prata osv men ändå 😉

Och kul också att jag tack vare bloggen lärt känna en del verkligt trevliga personer, tack för det!

Det var faktiskt allt för idag, men jag ska försöka klämma ur mig inlägg 1001 någorlunda snart, om nu inte alla julförberedelser kommer hindra mig 🙂

»

  1. 1000 inlägg! det var inte dåligt. Bra jobbat och mycket bra recensioner. Hoppas du skriver minst 1000 till 🙂
    /Lars

    Gilla

  2. Tack Lars, jag ska göra mitt bästa!

    Gilla

Kommentera

